Polityka zwrotów i reklamacji
Zwroty – masz 14 dni na decyzję
Masz prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny. Produkt musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu, w takim samym stanie, w jakim został wysłany. W przypadku sprzętu fitness, pamiętaj, aby zwrócić go w nienaruszonym stanie, bez śladów używania.
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu towaru ponosi klient. Pamiętaj, że nie zwracamy kosztów wysyłki zwrotnej, niezależnie od metody, którą wybierzesz do odesłania produktów.
Produkty nie podlegające zwrotowi
Ze względu na charakter niektórych produktów, zwrotom nie podlegają:
- Produkty spożywcze (np. odżywki, suplementy)
- Artykuły higieniczne (np. ręczniki, akcesoria osobiste)
- Oprogramowanie do pobrania
- Karty podarunkowe
- Produkty łatwo psujące się (np. żywność, produkty wymagające przechowywania w specjalnych warunkach)
- Sprzęt fitness, który nosi ślady użytkowania lub jest niekompletny
Wymiany
Produkty mogą zostać wymienione tylko w przypadku, gdy są wadliwe lub uszkodzone w transporcie. W przypadku uszkodzeń lub problemów z produktem, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@4seasons.net.pl, a my pomożemy w dalszym procesie wymiany lub zwrotu.
Jak dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego lub mailowo na adres kontakt@4seasons.net.pl. Do zwrotu konieczne jest załączenie paragonu lub innego dowodu zakupu (np. faktury). Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwróconego przedmiotu, poinformujemy Cię o decyzji. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni roboczych
Adres do zwrotów
Zwroty prosimy wysyłać na adres: Ul. Gościnna 171
Aleksandria 42-274
Polska
Zwroty zagraniczne
Jeśli dokonujesz zwrotu z zagranicy, koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat procedury zwrotu.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli zwrot środków nie został jeszcze zrealizowany, sprawdź stan swojego konta bankowego lub skontaktuj się z obsługą swojej karty kredytowej, ponieważ czas przetwarzania zwrotu może się różnić w zależności od banku. W przypadku dalszych opóźnień, prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@4seasons.net.pl.
Produkty przecenione
Produkty przecenione, wyprzedażowe oraz promocyjne nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Z wyjątkiem przypadków wadliwości lub uszkodzenia w transporcie.
Prezenty
Jeśli produkt został zakupiony jako prezent, ale nie był oznaczony jako taki w momencie zakupu, zwrot pieniędzy zostanie przekazany osobie, która dokonała zakupu. Jeśli produkt był oznaczony jako prezent, otrzymasz kartę podarunkową o wartości zwróconego towaru.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem {kontakt@4seasons.net.pl} w sprawie pytań dotyczących zwrotów i refundacji.